СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ ВПЛИВУ БРЕНД-КОМУНІКАЦІЙ НА СПРИЙНЯТТЯ СПОЖИВАЧА

Автор(и)

  • Лілія Гомольска Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київ

Ключові слова:

бренд-комунікація, бренд, образ бренду, сприйняття споживача, соціально-психологічні механізми впли- ву, персоналізованість бренду.

Анотація

У статі наведено результати дослідження образу бренда в сприйнятті споживачів, що формується у процесі бренд- комунікації під впливом відповідних соціально-психологічних механізмів.

Показано, що бренд-комунікація являє собою комплекс певних дій у процесі соціальної взаємодії (міжособистісної, між- групової, масової), які впливають на думку, мотиви, установки, поведінку споживачів щодо певних компаній, їх продуктів і (чи) послуг. Результатом бренд-комунікації є образ бренду як соціального об'єкту.

Подано соціально-психологічну модель ефективної бренд-комунікації, основним елементом якої є взаємодія бренд- комунікатора (виробника товару/послуг) та реципієнта (споживача), спрямована на обмін повідомленнями щодо бренду на різних каналах і "пунктах доступу". Висвітлено взаємозв'язок соціально-психологічних механізмів впливу бренд- комунікатора на споживача (переконання, навіювання, зараження та наслідування) та механізмів становлення й функціону- вання бренду в сприйнятті споживача (соціальне порівняння, ідентифікація, соціальна категоризація, стереотипізація, емоційні переживання й оцінки, персоніфікація, самопрезентація, самоверифікація та ціле покладання тощо).

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-19

Як цитувати

Лілія Гомольска. (2020). СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ ВПЛИВУ БРЕНД-КОМУНІКАЦІЙ НА СПРИЙНЯТТЯ СПОЖИВАЧА. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Психологія», 1(6-7), 35–40. вилучено із https://bpsy.knu.ua/index.php/psychology/article/view/108