Проблема підготовки економістів у науково-педагогічній теорії

Автор(и)

  • Алла Загородня Міжнародна академія управління персоналом, Київ

Ключові слова:

інноваційна культура, професійна компетентність майбутніх економістів, розвиток економічної освіти, професійна підготовка, складова економічної підготовки студентів

Анотація

У статті аналізуються проблеми професійної підготовки фахівців економічної галузі що відображені у педагогічній теорії. Розкрито сутність та особливості проблема професійної підготовки фахівців економічної галузі, що досліджується в різних аспектах у контексті вивчення історії організації і сутності навчально-виховного процесу в закладах усіх рівнів і типів саме економічного спрямування. Проаналізовано науково-теоретичні джерела, які свідчать про різні напрями, міжгалузеву спрямованість та всебічність вікового контингенту досліджуваних з проблеми формування фахівців економічного профілю. Розглянуто професійну спрямованість навчання майбутніх економістів на основі різних моделей професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України.

Посилання

Самарук Н.М. Професійна спрямованість навчання математичних дисциплін майбутніх економістів на основі між предметних зв'язків : автореф. … канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Тернопіль, 2008. – 22 с.

Філіппова Л.Л. Педагогічні умови формування інформаційної культури майбутніх фахівців економічного профілю.

Болюбаш Н.М. Формування професійної компетентності майбутніх економістів засобами мережевих технологій : автореф. … канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Ялта, 2011. – 20 с.

Петльована Л.Л. Педагогічні основи професійної адаптації студентів-економістів засобами новітніх інформаційних технологій : автореф. … канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Хмельницький, 2008. – 20 с.

Красікова Т.І. Організація навального процесу у коледжі економічного профілю : автореф. … канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Харків, 2002. – 22 с.

Баловсяк Н.В. Формування інформаційної компетентності майбутнього економіста в процесі професійної підготовки : автореф. … канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Київ, 2006. – 28 с. 7. Коваль Т.І. Теоретичні та методичні основи професійної підготовки з інформаційних технологій майбутніх менеджерів-економістів : автореф. …. докт. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної осві- ти. – Київ, 2008. – 44 с.

Падалка О.С. Професійно-економічна підготовка майбутніх учителів у вищих навчальних закладах : автореф. … докт. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Київ, 2009. – 46 с.

Бондарєва Л.І. Навчальний тренінг як засіб професійної підготовки майбутніх менеджерів організацій в економічних університетах : автореф. … канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної осві- ти. – Київ, 2006. – 22 с.

Смілянець О.Г. Підготовка майбутніх фахівців фінансово- економічного профілю до розв'язування творчих фахових задач засобами інформаційних технологій : автореф. … канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Вінниця, 2006. – 24 с.

Дутка Г.Я. Фундаменталізація математичної освіти майбутніх економістів : монографія / Г.Дутка. – К. : УБС НБУ, 2008. – 478 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-09-13

Як цитувати

Загородня, А. (2017). Проблема підготовки економістів у науково-педагогічній теорії. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Психологія, 1(6-7), 58–61. вилучено із https://bpsy.knu.ua/index.php/psychology/article/view/114