СОЦІАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ ТА РОЗВИТОК ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ У ВНЗ

Автор(и)

  • Каріна Моісєєнко Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, Одеса

Ключові слова:

соціалізація, особистісно-професійний потенціал, розвиток, особистість, орієнтація особистості.

Анотація

У статті обґрунтована актуальність і перспективи вивчення соціалізації особистості і розвитку особистісно- професійного потенціалу. Розглянуто існуючі засоби та запропоновано концепцію оцінки розвитку особистісно- професійного потенціалу. У статті зазначається, що одним із завдань соціалізації і розвитку потенціалу особистості є забезпечення становлення професіоналізму: воно починається до ВНЗ та завершується після закінчення навчання. Наве- дені отримані дослідником дані про особистісно-професійну спрямованість та кар'єрну орієнтацію особистості. Дослі- дження базується на вибірці, у якій взяли участь учні 11 класу, студенти та випускники ВНЗ. Показано взаємозв'язок особи- стісно-професійного потенціалу з соціалізацією і реалізацією індивіда в різних галузях життя.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-19

Як цитувати

Каріна Моісєєнко. (2020). СОЦІАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ ТА РОЗВИТОК ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ У ВНЗ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Психологія», 1(6-7), 99–102. вилучено із https://bpsy.knu.ua/index.php/psychology/article/view/125