Особливості сприймання візуальної реклами через призму ціннісних орієнтацій українців та американців
Ключові слова:
ціннісні орієнтації, цінності, візуальна реклама, сприймання, менталітет, українець, американець, психологічні механізмиАнотація
Стаття присвячена вивченню відмінностей в ціннісних орієнтаціях сучасних українців та американців та їх впливу на специфіку рекламних кампаній в Україні та США. У роботі висвітлено особливості сприймання рекламної продукції потенційним споживачем, а також його ставлення, орієнтація, специфіка оцінки та уявлень про рекламу залежно від ціннісних орієнтацій, світогляду та культурного середовища проживання. Визначено, що, окрім не домінуючих цінностей "Гедонізм" та "Влада" у різних груп різні цінності. Встановлено, що у процесі сприймання реклами для типового українця у першу чер- гу важливим виступає емоційність подачі, кольорова гама зображення, апеляція до почуттів, використання образів сім'ї, дітей, насиченого подіями й активного способу життя. Для типового американця характерним є звернення уваги на зображення та текст, який написано чи озвучено. У процесі сприймання важливим виступає смислове насичення реклами, її інноваційність, зрозумілість та кольорова гама.
Посилання
Анисимов С. Ф. Духовные ценности: производство и потребление / С. Ф. Анисимов. – М. : Прогресс, 1988. – 254 c.
Василенко В. А. Ценность и ценностные отношения [Текст] / В. А.Василенко // Проблема ценности в философии / под ред. А. Г. Харчева. – Ленинград : Наука, 1966. – 244 с.
Гнатенко П. І. Український національний характер / П. І. Гнатенко. – К.: ДОК-К, 1997. – 114 c.
Здравомыслов А. Г. Отношение к труду и ценностные ориентации личности / А. Г. Здравомыслов, В. А. Ядов // Социология в СССР. – М., 1965. – 732 c.
Карандашев В. Н. Методика Шварца для изучения ценностей личности: концепция и методическое руководство / В. Н. Карандашев. – СПб. : Речь, 2004. – 70 с.
Узнадзе Д. Н. Установка человека. Проблема объективации / Д. Н. Узнадзе // Психология личности в трудах отечественных психологов. – СПб. : Питер, 2000. – 480 c.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Вісник: Психологія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.