ОСОБЛИВОСТІ СПРИЙМАННЯ ВІЗУАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ УКРАЇНЦІВ ТА АМЕРИКАНЦІВ

Автор(и)

  • Наталія Погорільська Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київ

Ключові слова:

ціннісні орієнтації, цінності, візуальна реклама, сприймання, менталітет, українець, американець, психо- логічні механізми.

Анотація

Стаття присвячена вивченню відмінностей в ціннісних орієнтаціях сучасних українців та американців та їх впливу на специфіку рекламних кампаній в Україні та США. У роботі висвітлено особливості сприймання рекламної продукції потен- ційним споживачем, а також його ставлення, орієнтація, специфіка оцінки та уявлень про рекламу залежно від ціннісних орієнтацій, світогляду та культурного середовища проживання. Визначено, що, окрім не домінуючих цінностей "Гедонізм" та "Влада" у різних груп різні цінності. Встановлено, що у процесі сприймання реклами для типового українця у першу чер- гу важливим виступає емоційність подачі, кольорова гама зображення, апеляція до почуттів, використання образів сім'ї, дітей, насиченого подіями й активного способу життя. Для типового американця характерним є звернення уваги на зо- браження та текст, який написано чи озвучено. У процесі сприймання важливим виступає смислове насичення реклами, її інноваційність, зрозумілість та кольорова гама.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-19

Як цитувати

Наталія Погорільська. (2020). ОСОБЛИВОСТІ СПРИЙМАННЯ ВІЗУАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ УКРАЇНЦІВ ТА АМЕРИКАНЦІВ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Психологія», 1(6-7), 108–112. вилучено із https://bpsy.knu.ua/index.php/psychology/article/view/127