ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ТА СОЦІАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Автор(и)

  • Дана Сопова Київський університет імені Бориса Грінченка, Київ

Ключові слова:

соціалізація, імідж, професійно-педагогічний імідж, педагог, вихователь, особистість, дошкільний за- клад, студентоцентроване навчання.

Анотація

У статті на підставі аналізу наукових джерел розкривається сутність поняття "імідж", розглядаються педагогічні аспекти формування професійного іміджу та соціалізації майбутнього педагога дошкільного навчального закладу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-19

Як цитувати

Дана Сопова. (2020). ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ТА СОЦІАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Психологія», 1(6-7), 120–123. вилучено із https://bpsy.knu.ua/index.php/psychology/article/view/130