ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХІЧНИХ СТАНІВ ТА ВЛАСТИВОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ОЗНАКАМИ ДЕЗАДАПТАЦІЇ

  • Анастасія Маркелова
  • Леонід Ніколаєв ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди", Переяслав, Україна
Ключові слова: молодші школярі, школа, адаптація, дезадаптація, агресія, тривожність, самооцінка, депресія, почуття.

Анотація

Описано та запропоновано шляхи визначення рівня шкільної дезадаптації. Визначено супутні психологічні чинники: рівні шкільної мотивації та адаптації, ситуативної й особистісної тривожності, показники та форми агресії, самооцінки депре- сії. Аналізуються отримані експериментальні дані про схильність до дезадаптації, а також досліджено зазначені психологі- чні чинники, які впливають на формування дезадаптації дітей молодшого шкільного віку.

Опубліковано
2020-02-20
Як цитувати
Анастасія Маркелова, & Леонід Ніколаєв. (2020). ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХІЧНИХ СТАНІВ ТА ВЛАСТИВОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ОЗНАКАМИ ДЕЗАДАПТАЦІЇ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Психологія», 1(10), 68-71. https://doi.org/10.17721/BSP.2019.1(10).17