ВПЛИВ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ АСИМЕТРІЇ МОТОРНОЇ ТА СЕНСОРНОЇ СИСТЕМ НА РОЗВИТОК ОБРАЗНОГО Й ВЕРБАЛЬНО-ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ТА СЕРЕДНЬОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

  • Тетяна Родзінська Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київ, Україна
Ключові слова: ліворукість, функціональна асиметрія, образне мислення, вербально-логічне мислення, когнітивна сфера.

Анотація

Подано результати пілотажного дослідження, спрямованого вказати, чи існує залежність між функціональною асиме- трією та рівнем розвитку образного й вербально-логічного мислення. Для більшої наочності результатів дане досліджен- ня було проведене на вибірці дітей 4–6 класів. Отримані дані вказують на тенденцію до подібного впливу. Є рекомендація повторити дослідження на більшій вибірці.

Опубліковано
2020-02-21
Як цитувати
Тетяна Родзінська. (2020). ВПЛИВ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ АСИМЕТРІЇ МОТОРНОЇ ТА СЕНСОРНОЇ СИСТЕМ НА РОЗВИТОК ОБРАЗНОГО Й ВЕРБАЛЬНО-ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ТА СЕРЕДНЬОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Психологія», 1(10), 82-87. https://doi.org/10.17721/BSP.2019.1(10).21