Особливості самооцінки підлітків в умовах проживання в зоні АТО

Автор(и)

  • Поліна Шальнєва Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київ

Ключові слова:

самооцінка, психологічний захист, копінг-стратегії, стрес

Анотація

У статті розглянуто проблему самооцінки під впливом стресу, а саме проживання в зоні проведення антитерористичної операції, а також особливості вибору певних механізмів психологічного захисту та копінг-стратегій. Було виявлено два фактори стресостійкості та один фактор стресогенності.

Посилання

Бодров В. А. Психологический стресс: развитие и преодоление / В. А. Бодров. – М. : ПЕРСЭ, 2006. – 650 с.

Божович Л. И. Проблемы формирования личности / Л. И. Божович. – М. : Просвещение, 1995. – 352 с.

Джеймс У. Психология / У. Джемс ; под. ред. Л. А. Петровской. – М. : Педагогика, 1991. – 318 с.

Кон И. С. Психология юношеского возраста / И. С. Кон. – М. : Просвещение, 1989. – 246 с.

Психология личности. Тексты / Под ред. Ю. Б. Гиппенрейтер, А. А. Пузырея. – М. : Изд-во Моск. ун-та, 1982. – 288 с.

Чеснокова И. И. Проблема самопознания в психологии / И. И. Чеснокова. – М. : Наука, 1977. – 144 с.

Lazarus R. S. Stress, appraisal and coping / R. S. Lazarus & S. Folkman. – N.Y. : Springer, 1984.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-09-13

Як цитувати

Шальнєва, П. (2017). Особливості самооцінки підлітків в умовах проживання в зоні АТО. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Психологія, 1(6-7), 150–153. вилучено із https://bpsy.knu.ua/index.php/psychology/article/view/181