ПСИХОЛОГІЧНІ ФАКТОРИ ЖИТТЄСТІЙКОСТІ СТУДЕНТІВ З ІНВАЛІДНІСТЮ
Анотація
У статті викладено результати емпіричного дослідження психологічних факторів життєстійкості студентів з інвалідністю. Метою є дослідження психологічних особливостей, факторів та предикторів які детермінують життєстійкість студентів з інвалі- дністю. Методи. Факторним аналізом визначено параметри життєстійкості студентів з інвалідністю з різним рівнем вираженості її компонентів. За результатами регресійного аналізу спрогнозовано показники життєстійкості студентів з інвалідністю з низьким та середньо-високим рівнями інтегральної життєстійкості. Висновки. Отримані дані дозволяють визначити ресурси життєстійкості студентів з інвалідністю та будуть використані під час побудови комплексної програми психологічного сприяння особистісній само- реалізації студентів в умовах інтегрованого навчання.