Факторна структура психоемоційного здоров’я студентів

Ключові слова: психічне здоров’я, психологічне здоров’я, емоційне здоров’я, психоемоційне здоров’я студентів, смисложиттєві орієнтації особистості

Анотація

Висвітлено результати вивчення здоров’я особистості як предмета дослідження в межах психологічних наукових сфер. Обґрунтовано науковий статус поняття «психоемоційне здоров’я особистості» і його структурно-компонентний склад.
На основі результатів факторного аналізу встановлено, що основою психоемоційного здоров’я особистості у віковий період ранньої дорослості є вираженість і знаковість емоційних переживань, особливості психоемоційної сфери особистості, емоційна зрілість, емоційна обізнаність, емоційна насиченість життєдіяльності. Результати множинного регресійного аналізу сприяли визначеності в дослідницькій позиції щодо розробки психологічної стратегії, що враховує найбільш суттєві сегменти, сукупність яких репрезентує основи психоемоційного здоров’я здобувачів вищої освіти, які можна вважати його предикторами.

Опубліковано
2020-12-30
Як цитувати
Кічук, А. (2020). Факторна структура психоемоційного здоров’я студентів. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Психологія», 2(12), 21-25. https://doi.org/10.17721/BSP.2020.2(12).4