Особливості толерантності до невизначеності в дітей із синдромом дефіциту уважності та гіперактивності (СДУГ)

Ключові слова: СДУГ – синдром дефіциту уважності та гіперактивності, толерантність до невизначеності, схильність до ризику, тривожність, емоції

Анотація

У дослідженні брали участь 45 дітей віком із 7 до 9 років (середній вік становить 7,9 років) з діагнозом «синдром дефіциту уважності та гіперактивності» (СДУГ), установленим лікарем-психоневрологом, із них 37 хлопців і 8 дівчат. Методом спостереження виявлено специфіку емоційних реакцій дітей на різні умови складання історій. Діти з діагнозом СДУГ не є однорідною групою, їх поділено на дві підгрупи: «ризиковану» і «тривожну». У першій з них при ситуації невизначеності відбувається активація, емоційний підйом і деяке поліпшення мовлення, у другій – низький рівень толерантності до невизначеності, у цих ситуаціях діти відчувають тривогу і провину.

Опубліковано
2020-12-30
Як цитувати
Мілютіна, К., & Князєв, В. (2020). Особливості толерантності до невизначеності в дітей із синдромом дефіциту уважності та гіперактивності (СДУГ). Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Психологія», 2(12), 61-65. https://doi.org/10.17721/BSP.2020.2(12).11