Зміст та структура психологічної готовності старшокласників до розв'язування творчих математичних задач
DOI:
https://doi.org/10.17721/BSP.2021.1(13).2Ключові слова:
психологічна готовність до творчої діяльності, предметно-функціональна готовність, зміст психологічної готовності старшокласників до творчої математичної діяльності, суб'єктивно-особистісний субвид психологічної готовності старшокласниківАнотація
Інформаційні технології, новітні виклики у сфері технічного розвитку актуалізують вияв здібностей, обдарованості до математичної діяльності в юнацькому віці. Мета дослідження – з'ясувати зміст і структуру психологічної готовності старшокласників до творчої математичної діяльності.
Психологічна готовність старшокласників до творчої математичної діяльності є інтегрованою рисою особистості, що спрямована на реалізацію пізнавальних можливостей юнаків у процесі розв'язання творчих математичних задач та містить предметно-функціональний і суб'єктивно-особистісний компоненти (субвиди).
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-06-30
Як цитувати
Данилюк, І. ., & Бончук, Н. . (2021). Зміст та структура психологічної готовності старшокласників до розв’язування творчих математичних задач. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Психологія, 1(13), 11–15. https://doi.org/10.17721/BSP.2021.1(13).2