Трисуб'єктна категорізація професійного забезпечення готовності помічника лікаря-стоматолога

Автор(и)

  • Інесса Візнюк Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського https://orcid.org/0000-0001-6538-7742
  • Сергій Долинний Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського https://orcid.org/0000-0003-3555-5818

DOI:

https://doi.org/10.17721/BSP.2021.1(13).3

Ключові слова:

професійна підготовка, система дидактичної взаємодії, фахівець стоматологічного профілю, особистісний підхід

Анотація

Визначено зміст психологічної підготовки помічника лікаря-стоматолога, а також його компетентнісну характеристику й особливості професійного спрямування і, шляхом експериментального дослідження, реалізовано підготовку такого фахівця у відомих навчальних закладах України медичного типу. Визначено та практично доведено ефективність дидактичних умов, що забезпечують психологічну підготовку помічника лікаря-стоматолога у медичних навчальних закладах, а саме те, що система дидактичної взаємодії навчального закладу орієнтована на педагогічне забезпечення відповідної актуалізації студента як суб'єкта власного професійного вибору. Представлено ефективність розроблених нами й упроваджених в освітній процес навчального закладу організаційно-педагогічних умов психологічної готовності майбутнього помічника лікаря-стоматолога в системі дидактичної взаємодії.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-30

Як цитувати

Візнюк, І. ., & Долинний, С. . (2021). Трисуб’єктна категорізація професійного забезпечення готовності помічника лікаря-стоматолога. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Психологія», 1(13), 16–20. https://doi.org/10.17721/BSP.2021.1(13).3