Своєрідність та багатогранність впливу дистанційного навчання на психіку викладача

Автор(и)

  • Надія Буняк Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського https://orcid.org/0000-0002-1129-6623
  • Тетяна Чала Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського https://orcid.org/0000-0002-0913-5396

DOI:

https://doi.org/10.17721/BSP.2022.1(15).2

Ключові слова:

технології дистанційного навчання, якість дистанційної освіти психіка, ситуація «виходу із зони зручності», фізіологічні реакції людського організму, емоційне вигорання

Анотація

Нині технології дистанційного навчання набули широкого визнання через полегшення доступу до навчально-наукових методичних матеріалів, а отже, заощадження часу та прозорості освітнього вчення. З огляду на це у статті проаналізовано особливості впливу технологій дистанційного навчання на психіку викладача, що зумовлюють емоційне вигорання; з'ясовано переваги й огріхи онлайн-формату засвоєння знань.
Виявом потерпання від емоційного вигорання є багатогранні фізіологічні реакції людського організму.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-15

Як цитувати

Буняк, Н., & Чала, Т. (2022). Своєрідність та багатогранність впливу дистанційного навчання на психіку викладача. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Психологія, 1(15), 10–14. https://doi.org/10.17721/BSP.2022.1(15).2