Своєрідність та багатогранність впливу дистанційного навчання на психіку викладача
DOI:
https://doi.org/10.17721/BSP.2022.1(15).2Ключові слова:
технології дистанційного навчання, якість дистанційної освіти психіка, ситуація «виходу із зони зручності», фізіологічні реакції людського організму, емоційне вигоранняАнотація
Нині технології дистанційного навчання набули широкого визнання через полегшення доступу до навчально-наукових методичних матеріалів, а отже, заощадження часу та прозорості освітнього вчення. З огляду на це у статті проаналізовано особливості впливу технологій дистанційного навчання на психіку викладача, що зумовлюють емоційне вигорання; з'ясовано переваги й огріхи онлайн-формату засвоєння знань.
Виявом потерпання від емоційного вигорання є багатогранні фізіологічні реакції людського організму.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-06-15
Як цитувати
Буняк, Н., & Чала, Т. (2022). Своєрідність та багатогранність впливу дистанційного навчання на психіку викладача. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Психологія, 1(15), 10–14. https://doi.org/10.17721/BSP.2022.1(15).2