Медіапсихологічна експертиза аудіовізуальної продукції
DOI:
https://doi.org/10.17721/BSP.2022.1(15).11Ключові слова:
медіапсихологія, медіаризики, діти, безпека, аудіовізуальна продукція, психологічна шкода, психологічне благополуччя, медіапсихологічна експертизаАнотація
Розкрито зміст наукового конструкту медіапсихологічної експертизи. На основі загальнонаукових методів обґрунтовано теоретичні та методологічні основи поняття, подано визначення, окреслено об'єкт і предмет дослідження, наведено перелік основних завдань і методів, описано процес проведення та написання експертного висновку, обґрунтовано вимоги до компетентності експерта.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-06-15
Як цитувати
Чаплінська, Ю. (2022). Медіапсихологічна експертиза аудіовізуальної продукції. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Психологія, 1(15), 65–72. https://doi.org/10.17721/BSP.2022.1(15).11