Медичне обслуговування як чинник задоволеності життям та якості життя українців у період пандемії COVID-19

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.17721/BSP.2022.1(15).12

Ключові слова:

задоволеність життям, медичні послуги, Covid-19, якість життя

Анотація

Проаналізовано проблеми якості надання медичних послуг і їх вплив на задоволеність життям і якість життя під час пандемії. Метою дослідження є оцінка впливу факторів на стан здоров’я і задоволеність життям. Використано авторську анкету для вивчення оцінки задоволеності та якості життя. Результати засвідчують, що якість життя людей під час пандемії знизилася. Фінансовий стан та стан здоров’я вплинули на задоволеність життям. Виявлено взаємозв’язки між шкалами щастя, якістю життя та задоволеністю життям.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-15

Як цитувати

Чиханцова, О. (2022). Медичне обслуговування як чинник задоволеності життям та якості життя українців у період пандемії COVID-19. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Психологія, 1(15), 73–78. https://doi.org/10.17721/BSP.2022.1(15).12